תכירו את המחליף של אטיאס – יואב בן-צור

דוד קורצווייל No Comments on תכירו את המחליף של אטיאס – יואב בן-צור
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת יואב בן-צור החל לכהן כחבר כנסת הבוקר בשעה 10:00, עם כניסתה לתוקף של התפטרותו של אריאל אטיאס. זאת לאחר שנבחר במקום ה-12 ברשימת ש"ס בבחירות לכנסת ה-19‏. השבעתו תתקיים השבוע במליאת הכנסת.

בן-צור (נולד ב-1958), שימש כמנכ"ל רשת מעיין החינוך התורני בשנים 2007–2013.

הוא מוסמך לרבנות, בעל כושר לכהן כרב שכונה ובעל תואר שני במנהל עסקים ובמנהל ציבורי. את שירותו הצבאי סיים בדרגת סרן (מיל').

החל מסוף שנות השמונים היה אחראי על קליטת עלייה בצפון הארץ מטעם משרד הדתות. ב-1993 נתמנה למשנה למנכ"ל המקומות הקדושים. ב-1997 מונה למנכ"ל החברה הממשלתית "המשקם", וכיהן בתפקיד עד 2007.

ב-2005 מונה ליו"ר המועצה הדתית בירושלים וכיהן בתפקיד במשך שנה וחצי.

נשוי לעפרה, אב לשבעה, סב לתשעה ומתגורר בשכונת הר נוף בירושלים.

בן צור מחליף את אריאל אטיאס.

אריאל אטיאס, שפרש מהכנסת, נבחר לראשונה לכנסת ה-17 והיה חבר כנסת בכנסות ה-17 עד ה-19. בממשלה ה-31 כיהן כשר התקשורת ובממשלה ה-32 כשר הבינוי והשיכון.

בכנסת 19 כיהן כיושב ראש סיעת ש"ס היה חבר בוועדת הכלכלה, בוועדה מיוחדת לדיון בהצעת החוק בעניין השוויון בנטל בשירות הצבאי, בשירות האזרחי ובשוק העבודה ולהסדרת מעמדם של תלמידי הישיבותוכן חבר בוועדה מיוחדת למעקב אחר יישום הוראות בחוק שירות ביטחון וחוק שירות לאומי אזרחי.

במקביל, יו״ר תנועת ש״ס אריה דרעי שוחח בסוף השבוע עם ח״כ אברהם מיכאלי והודיע לו על החלטתו למנותו ליו״ר סיעת ש״ס בכנסת.

״ח״כ מיכאלי הינו מהחכי״ם החרוצים והיעילים במשכן הכנסת, והוכיח כבר בעבר את יכולותיו הגדולות במילוי תפקיד זה, הצלחתו היא הצלחת כולנו״



0 תגובות